Wednesday, December 22, 2010

Pengalaman yang berlaku pada tahun 2008/2009

Pada tahun ini, aku sering berkata-kata di dalam hati...apa yang perlu aku lakukan untuk mengubah sesuatu yang sering terjadi dalam hidupku selama ini.

Ya..jawapannya aku perlu menyelesaikan apa-apa masalah yang terjadi... jangan lagi membiarkannya begitu sahaja... aku perlu menempuhnya dengan cekal..

Aku terus cuba dengan sedaya upaya untuk menyelesaikan apa-apa masalah sehingga menghasilkan kesudahan kearah kebaikan pada semua pihak..

Alhamdullilah, aku berjaya ..walaupun aku kehilangan sesuatu yang aku dan semua sayang... tetapi akhirnya.. aku dan semua menjadi satu..masing-masing menyayangi antara satu sama yang lain...

Kesudahannya, Apa yang kita lakukan dengan ikhlas dan bersungguh-sungguh kerana Allah untuk orang lain.... Allah akan membalasnya dan memudahkan urusan segalanya.... insyallah...

No comments:

Post a Comment